در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

علت رشد اخیر قیمت چین لینک چه بود؟

1 1,854

چین لینک توانست به تنهایی یک فصل آلت کوین را ایجاد کند. چین لینک یک افزایش را مشابه سه ماهه دوم به ثبت رساند.

این ارز توانست در یک هفته بیش از 49 درصد رشد کند و تا نزدیک سطح مقاومت 3 دلار افزایش یافت. با این حال این ارز امروز روندی نزولی را شاهد بوده و ممکن است کاهش بیشتری را تجربه کند. در حال حاضر سطح حمایت اولیه برای این ارز در 2.26 دلار قرار گرفته است. افزایش قیمت این ارز در روز گذشته به 4 دلیل عمده بوده است:

1) مشارکت با SWIFT

چین لینک ادعا می کند که در حال کار بر روی یک پروژه مشترک با SWIFT، سیستم پیشرو در زمینه پرداخت بین بانکی است. چین لینک مدتها است در مورد چنین مشارکتی صحبت کرده است، اما حدود یک هفته پیش این خبر مجددا در رسانه ها تکرار شد و در سایت رسمی چین لینک نیز قرار گرفت.

این توییت باعث افزایش گرایش افراد به سمت چین لینک و بنابراین افزایش فشار خرید این ارز شد.

2) افزوده شدن به بایننس

LINK از معدود توکن هایی بود که بدون پرداخت هزینه برای لیست شدن و صرفا بر اساس شایستگی به لیست بایننس اضافه شده است. چین لینک یکی از پروژه های معتبر اوراسل است و با هدف تهیه داده های معتبر در دنیای واقعی به قراردادهای هوشمند تهیه شده. اما کیفیت همه چیز نیست. LINK یکی از معدود توکن هایی است که در مبادلات بایننس، که اغلب توسط ربات ها یا فومو تحت تاثیر قرار می گیرد، می تواند در اثر انجام سفارش های هماهنگ قیمت آن تغییر کند.

3) طرفداران حقیقی

LINK همچنین از معدود توکن هایی است که نسبت به سایر آلت کوین ها کمتر تحت تاثیر افت و خیزهای ناگهانی قرار گرفته. هر گونه افزایش قیمت این ارز در نتیجه خرید و فروش طرفداران واقعی LINK است. به عبارت ساده تر، معامله گران به LINK ایمان دارند و این خریداران از افزایش قیمت آن در آینده مطمئن هستند.

در بلندپروازانه ترین پیش بینی، برخی کارشناسان معتقد بودند که قیمت چین لینک همانند اتریوم سه رقمی خواهد شد. چین لینک هنوز راه درازی را در پیش دارد، اما نمودار آن در مقایسه با سایر آلت کوین ها بهتر به نظر می رسد.

4) اعلامیه مهم در راه است

تمام سازندگان پروژه چین لینک در اوساکا ژاپن مستقر هستند و احتمالا در پنجمین کنفرانس DevCon حرفهایی برای گفتن خواهند داشت. این باعث افزایش اعتبار، طرفداران و مسلما افزایش قیمت چین لینک خواهد شد. یکی از نقاط عطف بزرگی که برای این پروژه انتظار می رود، ارائه آن به شکل سهام است که می تواند منبع جدید سود برای توکن های LINK باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 نظر
  1. انار می گوید

    جالب بود