در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

رشد قیمت سولانا با افزایش ورود سرمایه به این ارز

0 663

افزایش خوش بینی در بازار ارز رمزنگاری باعث شده تا نهادهای سرمایه گذاری سرمایه بیشتری وارد این بازار کنند. این نهادها در یک هفته گذشته بیشترین سرمایه را به این بازار اختصاص دادند که بالاترین مقدار در بیش از یک سال گذشته بوده است.

شرکت مدیریت دارایی ارز دیجیتال کوین‌شیرز(CoinShares) در جدیدترین گزارش خود نوشت که نهادهای سرمایه‌گذاری در یک هفته گذشته بالغ بر 326 میلیون دلار در محصولات ارز رمزنگاری سرمایه گذاری کردند که بزرگ ترین ورودی سرمایه هفتگی از جولای 2022 است.

براساس گزارش کوین‌شیرز، ورودی سرمایه با خوش بینی فزاینده سرمایه گذاران در مورد تایید احتمالی یک ETF اسپات بیت کوین توسط SEC همزمان شده است.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

در گزارش این شرکت آمده که 90 درصد ورودی سرمایه نهادهای سرمایه گذاری به بازار بیت کوین بوده است. اما ورودی سرمایه به بازار بزرگ ترین ارز بازار در مقایسه با گذشته قابل توجه نبوده و این نشان دهنده تردید احتمالی در میان سرمایه گذاران است:

این ورودی هفتگی از لحاظ بزرگی در رتبه بیست و یکم قرار دارد و اگر چه برای بیت کوین مثبت است، بیانگر احتیاط در بین سرمایه گذاران است. البته معتقدیم که تایید ETF اسپات توسط SEC در ماه های آینده بسیار محتمل است و این نشان دهنده تغییری چشمگیر در نگرش این نهاد نظارتی است.

ورودی سرمایه به سولانا

داده های شرکت کوین‌شیرز نشان می دهد که سولانا (رقیب اتریوم) بار دیگر شاهد بیشترین ورودی سرمایه بوده و این ارز در سال 2023 در فهرست “ارزهای مورد علاقه” نهادهای سرمایه گذاری بوده است.
اتریوم چیست؟ آموزش کامل اتریوم
سولانا چیست؟ آنچه باید درباره این شبکه و توکن SOL بدانید

نهادهای سرمایه گذاری

براساس گزارش کوین‌شیرز، تنها 12 درصد از ورودی سرمایه از نهادهای سرمایه‌گذاری ایالات متحده آمریکا بوده و بیشترین ورودی سرمایه از کشورهای کانادا، آلمان و سوئیس (به ترتیب، 134 میلیون دلار، 82 میلیون دلار و 50 میلیون دلار) بوده است. نهادهای سرمایه‌گذاری آسیا نیز با سرمایه گذاری 28 میلیون دلار بزرگ ترین ورودی هفتگی این منطقه را ثبت کردند.

قیمت سولانا در 7 روز گذشته بیش از 15 درصد افزایش یافته و در زمان انتشار این مطلب در حدود سطح 36 دلار نوسان می کرد. به طور کلی قیمت این ارز از ابتدای سال 2023 تا به امروز 241 درصد افزایش داشته و از رقبای برتر خود مانند کاردانو پیشی گرفته است.

منبع dailyhodl.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.