در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

بیت کوین قبل از هاوینگ نیاز به حمایت دارد

0 156

بیت کوین به شدت در حال کپی برداری از بازارهای صعودی قبلی است، اما هاوینگ آن در ماه آوریل مستلزم یک دوره تثبیت افزایش قیمت و ازمایش مجدد سطح قیمت 45 هزار دلار را دارد.

معامله گر و تحلیلگر محبوب Rekt Capital در جدیدترین ویدیوی یوتیوب خود در 20 فوریه پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین از روند صعودی 2016 و 2020 کپی می کند.

بیت کوین بیش از یک هفته است که در یک کانال باریک در نوسان بوده و 52000 دلار به عنوان منطقه مقاومت عمل می کند.

در حالی که این امر تأثیر خود را بر احساسات و همچنین عملکرد قیمت آلتکوین ها گذاشته است اما ناظران باتجربه بازار همچنان خوش بین هستند.

Rekt Capital با تجزیه و تحلیل دوره های قبلی به بالاترین سطح تاریخ، مراحل کلیدی مشترک در هر دو راه اندازی بازار صعودی را شناسایی کرد.

او توضیح داد:

«در گذشته، شکست روند نزولی کلان همیشه قبل از هاوینگ پیش از روند صعودی بود.

پس از آن، ما یک دوره قبل از نصف شدن و سپس یک دوره انباشت مجدد پس از نصف شدن و سپس اقدام صعودی قیمت به سمت بالاترین رکوردهای جدید را خواهیم داشت.

Rekt Capital ادامه داد: ما در این چرخه نیز همین چیز را خواهیم داشت.

منطقه مورد علاقه زمانی که به عقب‌نشینی قبل از نیمه‌شدن می‌رسد، حدود 45000 دلار است .

نمودار 1 ماهه بیت کوین/دلار آمریکا با منطقه اصلاحی Rekt Capital.

سوال این است که آیا ما این مقاومت را در این ماه در دوره پیش از هاوینگ دوباره آزمایش خواهیم کرد؟ زیرا توجه کنید که چگونه ما هرگز قادر به انجام این کار در دوره قبل از نصف در طول زمان نیستیم.

پیش از این، Rekt Capital به این نتیجه رسید که BTC/USD به طور کامل وارد دوره قبل از نصف شدن خود شده است و اکنون اضافه می کند که رویدادهای کلیدی قیمت در این چرخه سریعتر از قبل رخ می دهند.

سطح قیمت بیت کوین زیر 50000 دلار مورد توجه قرار می گیرد

در همین حال، با اظهار نظر در مورد عملکرد فعلی قیمت، دیگران دلیل کمی برای کاهش قیمت در بازار در میان حرکات محدود مشاهده کردند.

کالب فرانزن، بنیانگذار پلتفرم تحقیقاتی Cubic Analytics، در 22 فوریه به مشترکان X گفت :

بیت کوین دقیقاً با همان قیمت 7 روز پیش معامله می شود.

در 7 روز گذشته بین 50.6 هزار دلار و 53 هزار دلار در نوسان بوده است، اما کمترین بسته شدن روزانه 51.6 هزار دلار بوده است (که در حال حاضر نیز دقیقاً همان جایی است که معامله می شود).من واقعاً دورهای پیروزی خرس ها را درک نمی کنم.

در پاسخ ، متیو هایلند، تحلیلگر، به طور کلی موافق بود و به اهمیت سطح اصلاحی فیبوناچی 0.618 از بالاترین سطح تاریخ درست بالای 48000 دلار اشاره کرد.

او هشدار داد:

“اگر 49 هزار دلار تا شود، تصویر تغییر می کند، اما تثبیت در یک روند صعودی به نفع ادامه روند صعودی است

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.