در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

ریپل در سال 2024 می تواند به بالاترین حد خود برسد

0 441

توکن ریپل از ابتدای سال تقریباً 80 درصد افزایش یافته است. رشد چشمگیر ریپل می تواند به دلیل حکم مساعد دادگاه منطقه ای ایالات متحده در دعوای SEC علیه ریپل باشد.

ریپل یکی از معدود پروژه هایی بود که در سال ۲۰۲۱ به بالاترین حد خود نرسید. بسیاری از تحلیلگران عدم افزایش نرخ ریپل را به شکایت SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) نسبت می دهند.

با این وجود، این احتمال وجود دارد که ریپل در سال 2024 به بالاترین حد خود برسد. بسیاری از تحلیلگران بازار پیش‌بینی می‌کنند که در سال 2024 روند صعودی ارزهای دیجیتال شروع شود. همچنین تایید صندوق قابل معامله در بورس و هاوینگ بیت کوین در آوریل 2024 تاثیرگذار است.

چه عوامل دیگری می تواند باعث افزایش قیمت ریپل شود؟

اگرچه ریپل یک حکم مساعد از دادگاه منطقه دریافت کرد، اما نبرد حقوقی آن با SEC وارد دادگاه عالی ایالات متحده شد. این احتمال وجود دارد که دادگاه عالی نیز مانند دادگاه منطقه حکم ملایمی صادر کند که فروش ریپل به مشتریان خرده‌فروشی قوانین اوراق بهادار را نقض نکرده است.

در چنین سناریویی، ریپل ممکن است شاهد افزایش ناگهانی در پذیرش باشد که منجر به افزایش قیمت‌ها شود.

علاوه بر این، مسترکارت یکی از بزرگترین شرکت‌های پردازش پرداخت در جهان، همکاری با ریپل را اعلام کرده است؛ که جهش قابل توجهی در محبوبیت شرکت فین‌تک نشان می‌دهد.

این مشارکت در پایان ماه گذشته اعلام شد و می‌تواند همزمان با افزایش بیشتر قیمت دارایی باشد. در واقع، ممکن است به خوبی در مسیر عبور از ارزش فعلی 0.6 دلار باشد و با ورود به سال جدید صعود کند.

این شرکت همچنین با SBI Holdings ژاپن،شریک شده است.

افزایش مشارکت ها نیز به قیمت ریپل کمک می کند. توکن XRP برای حواله های بین المللی نیز بسیار محبوب است.

تحلیلگران انتظار دارند این شاخص در چند سال آینده افزایش یابد. علاوه بر این، اگر ریپل در دادگاه عالی حکم مساعد دریافت کند، ممکن است تعداد کاربران به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

علاوه بر این، ریپل بیش از 80 درصد از بالاترین قیمت 3.40 دلاری خود که در ژانویه 2018، تقریباً شش سال پیش به آن دست یافت، کاهش یافته است. از این رو، این امکان وجود دارد که در روند صعودی بعدی، ریپل قیمتی را که در سال 2021 از دست داده بود، جبران کند.

منبع watcher.guru

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.