در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

بیت کوین دیگر هرگز به 30 هزار دلار نمی رسد

0 461

به گفته ویلی وو، قیمت بیت کوین ممکن است دیگر هرگز به 30000 دلار بازنگردد.

چشم‌انداز فعلی بیت کوین هیچ نشانه‌ای از روند نزولی را نشان نمی‌دهد.

یک تحلیل مهم در مورد قیمت آتی بیت کوین،اخیرا توسط ویلی وو، تحلیلگر برتر بازار ارز های دیجیتال به اشتراک گذاشته شده است،وی خاطرنشان کرد که:

بیت کوین ممکن است دیگر هرگز سطح قیمت 30000 دلار را نبیند.

همانطور که به نظر می رسد بیت کوین یک اصلاح به سطح قیمت 10000 دلار انجام داده، وو با شرایط مناسب خوش بین است که همین امر را می توان در مورد محدوده 30000 دلار نیز گفت.

او به این نکته اشاره کرد که هر زمان که بیت کوین باندهای قوی را با قیمت توافقی ثبت کرد،زمانی است که ارز از بازار نزولی خارج می شود و زمانی که بازار به نصف شدن بعدی می رسد،این اتفاق می افتد.

بیت‌کوین در حال حاضر سه شرایط را نشان می‌دهد که با رویداد نصف شدن که بسیار مورد انتظار است برای آوریل آینده، و بازار به طور کلی در حال خروج از روند نزولی است. قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مقاله با 0.36 درصد افزایش به 37263.76 دلار رسیده است.

ETF و قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین (BTC) و اثر نقطه ای ETF به گفته ویلی وو، اکوسیستم بیت کوین (BTC) از سال 2010 تا به امروز به شدت تغییر کرده است. در این مدت، پایگاه کاربران این ارز دیجیتال از 10000 به 300 میلیون تغییر کرده است و استفاده از آن به عنوان ذخیره ارزش در حال رشد است.

وی خاطرنشان کرد که تایید ETF بیت کوین در ایالات متحده باعث جذب سرمایه بیشتر به بیت کوین می شود و رشد قیمت ان را بیشتر و مستحکم تر می کند.

به گفته تحلیلگران ارشد ، هیاهو برای ETF بیت کوین در حال افزایش است و شانس آن بالا تلقی می شود . این تلاقی رویدادها نشان می‌دهد که ادامه افزایش بیت‌کوین قریب‌الوقوع است و بسیاری از پیش‌بینی‌های صعودی را برای حرکت ان به همراه دارد.

منبع u.today

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.