در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

آیا می‌توانیم این هفته رالی پس از هاوینگ را ببینیم؟

0 128

با هاوینگ موفقیت آمیز بیت کوین در این جمعه، بلاک چین 840000 بلاک را تکمیل می کند. علاوه بر این، هاوینگ پاداش استخراج را به 3.125 بیت کوین در هر بلوک کاهش می دهد. از آنجایی که این رویداد به ایجاد بازارهای صعودی معروف است، اما هاوینگ چهارم در یک چرخش نسبتاً اشتباه در بازارهای جهانی رخ داد.

از آنجایی که بازارهای ایالات متحده در مرحله آسیب پذیری قرار دارند و درگیری ایران و اسرائیل موجی از ترس ایجاد می کند، بازار کریپتو برای یک روند صعودی مبارزه می کند. با این حال، با توجه به کسب اطمینان خریداران پس از هاوینگ ، بازار ارزهای دیجیتال ممکن است شاهد یک جهش قوی در هفته آینده باشد.

بنابراین، با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال در مرحله مهمی قرار دارد و انتظارات رو به رشد!، واینکه آیا گاوها هفته آینده باز خواهند گشت؟ این چه تاثیری روی ارزهای برتر مانند بیت کوین، اتریوم و XRP دارد؟

آیا بیت کوین باز خواهد گشت؟

پس از هاوینگ بیت کوین، قیمت بیت کوین در روز شنبه 0.36 درصد افزایش یافت و در حال حاضر در 64162 دلار معامله شد. در حالی که فشار تقاضا در سطح روانی 60000 دلار هنوز دست نخورده است، نمودار روزانه حاکی از ادامه اقدامات جانبی است.

Tradingview

بیش از دو ماه است که قیمت بیت کوین به صورت جانبی بین دو سطح افقی 73850 و 60000 دلار معامله می شود. تثبیت پس از یک تجمع قابل توجه از اواخر ژانویه تا اواسط مارس، که شکل گیری یک الگوی پرچم صعودی را آشکار کرد، رخ داد.

در تئوری، این الگو به خریداران یک دوره استراحت برای بازیابی حرکت صعودی خسته خود ارائه می دهد. در میان انعطاف‌پذیری بیت‌کوین در برابر تنش‌های ژئوپلیتیکی، خریداران ارز را از 7 درصد از حمایت 60000 دلاری بالا بردند.

در بحبوحه رالی پس از هاوینگ، قیمت بیت کوین می تواند به عنوان سیگنالی از ادامه روند صعودی، خط روند سربار الگو را بشکند. اگر این الگو درست باشد، خریداران ممکن است یک رالی را به 85000 دلار و سپس 95000 دلار هدایت کنند.

آیا اتریوم فصل بعدی آلتکوین را روشن می کند؟

اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، از اواسط ماه مارس تحت یک اصلاح ثابت قرار گرفته است. تشکیل یک قیمت پایین‌تر و پایین‌تر جدید نشان می‌دهد که احساسات در کوتاه‌مدت به سمت نزولی تغییر کرده است زیرا معامله‌گران در حال فروش با جهش صعودی هستند. از بالای 4090 دلار، قیمت اتریوم با 25 درصد کاهش به پایین ترین سطح 3050 دلار رسید.

در بحبوحه ادغام بازار فعلی، قیمت اتریوم در 3051 دلار معامله می شود که پیش بینی زیان روزانه 0.21٪ است. اگر فشار عرضه ادامه یابد، قیمت اتریوم قبل از رسیدن به خط روند حمایتی نوظهور دست نخورده از اکتبر 2023، برای 8 درصد کاهش دیگر آماده می شود. قیمت اتریوم تاریخچه برگشت صعودی از این حمایت پویا را نشان می دهد. بنابراین، نشان می دهد که خریداران همچنان به انباشت این دارایی در افت بازار ادامه می دهند. بنابراین، بازگشت احتمالی فشار خرید را تسریع می‌کند و خریداران اتریوم را برای تعقیب هدف بالقوه 3730 دلار و به دنبال آن 4090 دلار تقویت می‌کند.

آیا قیمت ریپل می تواند حرکت معنی داری داشته باشد؟

ریپل، ارز رمزنگاری شده بومی در شبکه ریپل، تا کنون در سال 2024 دارایی با عملکرد ضعیف بوده است. در میان فروش اخیر بازار در 13 آوریل، که به تنش های خاورمیانه نسبت داده شد، قیمت ریپل شاهد خروج عمده ای بود و به زیر قیمت ژانویه 2024 سقوط کرد. زیر 0.485 دلار.

Tradingview

در میان رکود اخیر، قیمت ریپل به زیر خط روند حمایتی 16 ماهه سقوط کرد. سکه ریپل در حال حاضر با قیمت 0.514 دلار معامله می شود و در تلاش است تا این شکست را دنبال کند زیرا احساسات گسترده تر بازار با هاوینگ اخیر بیت کوین صعودی است. اگر بازیابی مجدد در 0.5 دلار قیمت ریپل را دوباره به بالای خط روند شکسته سوق دهد، فروشندگان کنترل خود را بر این دارایی از دست خواهند داد. شکست ناموفق ممکن است به نفع خریداران باشد و قیمت ریپل را تقویت کند تا ارزش بالای 0.56 دلار را به دست آورد و 1 دلار را هدف قرار دهد.

آینده بیت کوین، اتریوم و قیمت ریپل چیست؟

پس از هاوینگ بیت‌کوین، بازار ارزهای دیجیتال برای اکثر ارزهای برتر، کف‌های محلی ارائه می‌کند. با بازگشت بیت کوین از 60000 دلار، اتریوم و ریپل احتمالا شاهد فشار تقاضا از پایین خواهند بود. این نشان دهنده بهبودی مجدد در میان فعالان بازار است.

منبع coinpedia

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.