در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

تجزیه و تحلیل بیت کوین با رسیدن به قیمت70هزار دلار

0 79

تحلیلگران معتقدند که بیت کوین در مسیر رسیدن به اوج های جدید قرار دارد، چون مرحله تثبیت یا نوسان آن در یک منطقه محدود به پایان رسیده است.

قیمت بیت کوین با افزایش قابل توجه خرید در بخش اسپات و همچنین ETFهای اسپات به سطح 70000 دلار رسید و از آن عبور کرد. در حالی که جامعه ارزهای رمزنگاری به دقت بررسی می کند که آیا بازار صعودی تازه شروع شده یا این که در حال نزدیک شدن به اوج خودش است.

نمودارها و فعالیت ETF اسپات بیت کوین ، معکوس روند را برجسته می کند

تحلیلگر ارز رمزنگاری با نام مستعار “ELI5 of TLDR” گفت که اکثر شاخص ها به بازار صعودی جدیدی اشاره می کنند، اگر چه برخی از آنها رسیدن به اوج را نشان می دهند. برگشت اخیر قیمت از سطح حمایت نزدیک به 60000 دلار باعث افزایش علاقه در بین سرمایه گذاران شده است. براساس داده های فارساید (Farside Investors)، در هفته گذشته حدود 950 میلیون دلار  سرمایه وارد محصولات ارز رمزنگاری شده؛ رقمی که از ماه مارس تاکنون مشاهده نشده است.

در صورت ادامه این روند، رشد بیت کوین می تواند از انتظارات فراتر رود. در حال حاضر بیت کوین در حوالی 70,000 دلار معامله می شود، با EMA 20 روزه در محدوده 64,371 دلار و RSI مثبت، نشان می دهد که یک روند صعودی محتمل تر است.

غلبه بر مقاومت 68,000 دلار نشان می دهد که قیمت بیت کوین در هدف رسیدن به 73,777 دلار را دارد. اگرچه این سطح ممکن است یک روند نزولی قوی ایجاد کند. اما یک شکست زیر میانگین های متحرک می تواند یک روند نزولی را درپیش گیرد، با کاهش شدید به قیمت 59,600 دلار وحتی 56,552 دلار.

تغییر قیمت بیت کوین سیاست پولی ایالات متحده

در زمینه اقتصاد کلان، بیت کوین با رشد 51 درصدی از آغاز سال 2024 تا به امروز، منعکس کننده پیش بینی سرمایه گذاران از گسترش سیاست پولی ایالات متحده است، که باعث شد پایه پولی M2 در آوریل 2024 از21 تریلیون دلار بالاتر رود.

استراتژی های فدرال رزرو برای مدیریت تورم و جلوگیری از رکود اقتصادی می تواند بر نقدینگی و در نتیجه جذابیت دارایی های کمیاب مانند بیت کوین تأثیر بگذارد.

کاهش شدید موجودی بیت کوین درصرافی ها

با افزایش احساسات صعودی، ذخایر مبادله بیت کوین به کمترین میزان هفت سال اخیر رسیده است
با توجه به داده های سایت CryptoQuant که نشان دهنده وجود تنها 1,918,417 بیت کوین از تاریخ 19 مه در بخش معاملات صرافی ها موجود است که این تعداد کاهش قابل توجهی نسبت به سال قبل داشته است.

این کاهش شدید موجودی بیت کوین در صرافی ها و همچنین نصف شدن پاداش ماینرها بعد از هاوینگ اخیر، روند نزولی بیت کوین را به شکل فزاینده ای دشوار میکند.

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.