در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

ارزش بازار رمزنگاری رکوردهای سالانه ی جدیدی را ثبت کرد

0 1,141

بیت کوین و بازار رمزنگاری در تاریخ دهم آوریل 2019 از لحاظ ارزش بازار شاهد افزایش جدید سالانه ای بودند.

ارزش کل بازار در ماه های اخیر در یک اندوه مطلق قرار داشت. آلت کوین های مختلف مانند دش (DASH)، زی کش (Zcash) و سایرین پس از جهش قابل توجه بیت کوین در تاریخ دوم آوریل به قیمت 5000 دلار، شاهد افزایش ارزش خود بودند.

ارزش کل بازار تمام ارزهای رمزنگاری طی پنج روز گذشته به مقدار بیش از 186 میلیارد دلار رسید.

یک ثبات پایدار

قیمت ها از آن زمان به آرامی اصلاح شده اند. اما اکنون به نظر می رسد بازار آماده ی یک جهش دیگر به سمت بالا است که در اینصورت خریداران از اول این هفته باید مراقب بازار باشند.

با توجه به خبرگزاری فوربس، متی گرین اسپن از شرکت اِتورو بیان کرد:

پس از وقوع شکست نادرست در اوایل این هفته، ارزهای دیجیتال گامی به سمت پایین برداشتند. در حقیقت اینکه بازار نتوانست بیشتر افزایش یابد، نشان دهنده ی این است که اشتیاق فعلی ارزش بازار در همین اندازه قرار دارد. اما این روند همانطور که در بیشتر بازارهای نزولی دیده شده، لزوما به معنای این نیست که قیمت کاهش پیدا خواهد کرد.

گرین اسپن افزود:

در حقیقت از دیدگاه من احتمالی ترین سناریو این است که اکنون یک محدوده جدید ایجاد می کنیم یا حتی امیدوارم یک ثبات پایدار ایجاد شود… به وضوح بازار هنوز در آشوب و هیجان قرار دارد.

تسلط بیت کوین

از آنجائی که گرین اسپن و سایرین با توجه به عملکرد قیمت بازار در دوم آوریل، به آن برچسب “فصل آلت کوین” زدند، باید توجه داشته باشید که تسلط بیت کوین بر بازار در طول امسال همچنان پایدار باقی مانده است.

در حقیقت، تسلط بیت کوین فقط یک بار تا بحال به زیر 50 درصد سقوط داشته است و آن در تاریخ سوم آوریل، زمانی بود که به مقدار 49.98 درصد سقوط کرد.

نظرات صعودی در مورد بیت کوین

بسیاری از تحلیلگران اخیرا نظرات صعودی خود را برای ارز پیشرو بازار، بازسازی کرده و مرکز توجه قرار گرفتند.

به عنوان مثال مدیرعامل زاپو، ونسس کاسارس معتقد است که این بی مسئولیتی از سمت هر سرمایه گذاری است که حداقل 1 درصد از اوراق بهادار کیف خود را به بیت کوین اختصاص نداده باشد. او اشاره می‌کند که اولین و مهم ترین ارز رمزنگاری می تواند تاثیرگذاری بیشتری را در جهان نسبت به اینترنت داشته باشد.

تام لی، پیشگوی خوش بین و برجسته بیت کوین، ادعا می کند گرایش بیت کوین برگشته است و قیمت آن تا پایان سال به 10000 دلار خواهد رسید.

حتی تحقیق صرافی بایننس داده هایی را ارائه  داد که نشان می دهد بیت کوین و هم قطاران این ارز از سطح کف خود خارج شده اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.