در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

افزایش بازار ارزهای رمزنگاری به دنبال صعود بیت کوین

0 1,052

بازار ارزهای رمزنگاری امروز نیز در حال صعود است. این حرکت افزایشی از زمانی آغاز شد که قیمت بیت کوین ناگهان در سطح قیمتی 4000 دلار جهش کرد. در حرکت صعودی امروز برخی ارزها 3 درصد یا بیشتر رشد کردند و حتی برخی از آنها تا 10 درصد افزایش یافتند.

اگر چه روند حرکتی مطمئنا صعودی است، اما این که آیا ارزهای رمزنگاری قادر به ادامه روند افزایشی خود هستند یا نه، وابسته به این است که بیت کوین قادر به حفظ ثبات خود در بالاتر از میانگین 200 روزه خود باشد، که اکنون تبدیل به سطح حمایت شده است.

نوسانات بیت کوین نزدیک به سطح مقاومت 5200 دلار است

در طی 24 ساعت گذشته قیمت بیت کوین توانسته به سطح مقاومت 5200 دلار نزدیک شود و در عین حال تا سطح حمایت 5000 دلار نیز افت کرده است. در حال حاضر و پس از نزدیک شدن قیمت بیت کوین به 5000 دلار، روند دوباره صعودی شده است و این نشان می دهد که یک فشار خرید قابل توجه در این سطح قیمتی وجود دارد.

دیوید پائول، تحلیلگر محبوب ارزهای رمزنگاری در توییتر، اخیرا توضیح داد که بیت کوین در حال حاضر بالاتر از سطح میانگین 200 روزه اخیر خود، که حالا سطح حمایت است، یعنی قیمت 4000 دلار، قرار گرفته.

بازار ارزها به سمت بالا است

توانایی بیت کوین در ادامه روند صعودی خود باعث شده تا بسیاری دیگر از ارزهای رمزنگاری افزایش بیش از 3 درصدی را تجربه کنند.

در حال حاضر بیت کوین کش بیش از 9 درصد رشد کرده و با قیمت 313 دلار در حال مبادله است. در مقایسه اتریوم با بیش از 3 درصد افزایش، به قیمت 168 دلار رسیده است.

لایت کوین نیز توانسته که بیش از 7 درصد افزایش پیدا کند و به قیمت 93.5 دلار برسد. با این حال رسیدن به قیمت 100 دلار یک سطح روانی مهم برای قیمت لایت کوین است.

الکس کریگر، یکی از اقتصاددانان متمرکز بر ارزهای رمزنگاری، معتقد است که حفظ بلند مدت این روند افزایشی، که به عنوان سوخت عمل می کند، نقش مهمی دارد. وی می گوید:

اتریوم در حال حاضر مانند سایر ارزها مثل لایت کوین یا بیت کوین کش افزایش سریعی ندارد. زیرا سوخت کمتری دارد.

همانطور که به آخر هفته نزدیک می شویم، معامله گران و تحلیلگران بینش بیشتری را نسبت به بازار هفته های آتی بدست خواهند آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.