در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

ویتالیک بوترین میم کوین های خود را برای کمک به خیریه می فروشد

0 114

ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، در حال فروختن دارایی های میم کوین خود و انتقال سود آنها به موسسه خیریه است. براساس گزارش کالین وو، خبرنگار بلاک چین، وی حدود 340 هزار دلار میم کوین را در ساعات ابتدایی روز دوشنبه فروخته است.
اتریوم چیست؟ آموزش کامل اتریوم

خبر فوری: ویتالیک بوترین بخشی از دارایی های میم کوین خود را در مدت 30 دقیقه در کیف پول خود تبدیل به 140.6 اتریوم (به ارزش تقریبی 340000 دلار) کرد. دارایی هایی که وی تبدیل کرده عبارتند از: 100000 تتر (اهدا شده توسط پروژه CATE)؛ 70.71 میلیون توکن نیرو (Neiro)؛ 11.76 میلیارد توکن مودنگ (MOODENG)؛ 7.8 میلیون توکن دیجن (DEGEN) و 16.03 میلیارد توکن کابوسو (KABOSU).

ویتالیک بوترین سود خود را به موسسه خیریه فرستاد

به گزارش وو، بوترین 10 میلیارد MOODENG را به اتریوم تبدیل کرده و بخش زیادی از سود آن را بلافاصله به یک موسسه خیریه انتقال داده است. MOODENG یک میم کوین در شبکه سولانا است که به یک بچه اسب آبی کوتوله در باغ وحش تایلند اشاره می کند.

ویتالیک 10 میلیارد توکن MOODENG  را در روز دوشنبه از طریق Cow Swap به 308.7 اتریوم تبدیل کرد و 260.15 اتریوم را به آدرس موسسه خیریه کانرو انتقال داد. در حال حاضر، بوترین 40 میلیارد توکن MOODENG  به ارزش تقریبی 4.32 میلیون دلار دارد.

کانرو یک موسسه خیریه بیوتکنولوژی است که بوترین آن را در سال گذشته میلادی راه اندازی کرد. به گفته بوترین، این تنها یکی از راه هایی است که می توان از میم کوین ها برای افزایش آگاهی از جنبش های مثبت استفاده کرد.

من از تمام پروژه های میم کوین که بخشی از عرضه خود را به طور مستقیم به موسسه خیریه اهدا می کنند، تشکر می کنم.

بوترین خاطرنشان کرد که هر چه به کیف پول من ارسال شود را به موسسه خیریه اهدا می کنم. وی ضمن تشکر از پروژه مودنگ گفت که 10 میلیارد توکن MOODENG را برای فناوری ضد بیماری های هوازاد (بیماری هایی که از طریق هوا منتقل می شوند) انتقال داده ام.

بوترین تاکید کرد که من ترجیح می دهم پروژه ها توکن های اهدایی خود را به طور مستقیم به موسسه خیریه ارسال کنند. آنها حتی می توانند یک دائو (سازمان مستقل غیرمتمرکز) ایجاد کنند و جامعه خود را به طور مستقیم در تصمیم گیری ها دخیل کنند.

منبع dailyhodl

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.