در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

RSI هفتگی نشان از روند صعودی بیت کوین را می دهد

0 23

تحلیل‌گران بازار، با توجه به داده‌های شاخص قدرت نسبی (RSI) هفتگی، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال به قیمت 85,000 دلار برسد. روند اخیر بیت کوین سیگنال‌های صعودی را نشان می‌دهد اما برخی معتقدند که هنوز به شواهد بیشتری برای تغییر روند بیت کوین نیاز است.

بیت کوین می‌تواند تا پایان سال میلادی رشدی انفجاری داشته باشد و با توجه به عملکرد اخیر آن، هدف 85,000 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از تحلیل‌گران 35٪ رشد قیمت بیت کوین را به‌عنوان هدف میان‌مدت مناسب می‌داند.

آیا بیت کوین می تواند از مرز 65 هزار دلار عبور کند؟

پیش‌بینی روند صعودی برای بیت کوین تا پایان سال میلادی

قیمت بیت کوین همچنان در سطوح بالاتر از 60,000 دلار در نوسان است و پس از ثبت جهش اخیر، به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

پیش‌بینی تحلیل‌گران درباره بیت کوین خوش‌بینانه است. در تاریخ 21 سپتامبر (31 شهریور)، تایتان آف کریپتو (Titan Of Crypto)، تحلیل‌گر بازار، در پستی در پلتفرم X اظهار نظر کرد و گفت که اولین هدف قیمتی بیت کوین، سطح 85,000 دلار است.

وی با اشاره به شاخص RSI بیت کوین در تایم فریم هفتگی در پلتفرم X نوشت:

هدف میان‌مدت 85,000 دلار برای بیت کوین.

شکست RSI هفتگی نشان‌دهنده یک حرکت انفجاری برای بیت کوین تا پایان سال است.

شاخص RSI هفتگی در زمان نگارش این مطلب بالاتر از سطح کلیدی 50 از 100قرار دارد و روند نزولی را که از اوج تاریخی ماه مارس (اسفند) شروع شده بود شکسته است.

تایتان آف کریپتو در پستی دیگر افزود:

طبق داده‌های تاریخی، اگر کندل ماه سپتامبر (شهریور) با رنگ سبز به پایان برسد، سه‌ماهه چهارم نیز صعودی خواهد بود.

وی افزود:

اگر ماه سپتامبر را بالاتر از سطح 59,000 دلار برای بیت کوین به پایان برسانیم، احتمالا پایانی صعودی را برای امسال در پیش خواهیم داشت. هرچند، در سال‌های 2017 و 2020، با وجود نزولی بودن روند بیت کوین در آخر ماه سپتامبر، همچنان سه‌ماهه چهارم صعودی بود.

سطح حیاتی 61 هزار دلار برای بیت کوین

اسکیو (Skew)، تریدر مشهور کریپتو، گفته است برای پیش‌بینی صعودی بودن قیمت بیت کوین، نیاز به مشاهده نشانه‌های بیشتری در هفته‌های آتی وجود دارد. هرچند او معتقد از لحاظ تکنیکال وضعیت فعلی بیت کوین بسیار مناسب است.

اسکیو اشاره کرد که برای حفظ روند صعودی، بیت‌کوین نیاز به ثبت سقف‌ و کف‌های بالاتر در تایم فریم روزانه دارد و سطح 61,000 دلار به‌عنوان سطح کلیدی باید حفظ شود.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین - منبع: حساب Skew در پلتفرم X
نمودار روزانه قیمت بیت کوین
منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.