در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

صرافی بایننس بازی تلگرامی مونبیکس را راه اندازی می کند

0 279

صرافی بایننس به تازگی اعلام کرد که به زودی بازی تلگرامی خود به نام مونبیکس (Moonbix) را در دسترس کاربران این پیام رسان قرار خواهد داد. خبر این بازی قبل از تاریخ برنامه ریزی شده آن به بیرون درز کرد و این صرافی مجبور به انتشار بیانیه در مورد آن شد.

اگرچه جامعه از افشای زودهنگام خبر بازی مونبیکس هیجان زده شده، بایننس همچنان در حال ارتقاء این بازی است تا تجربه کاربری بی عیب و نقص را در هنگام عرضه رسمی آن تضمین کند. صرافی بایننس همچنین در بیانیه ای از نشت خبر بازی مونبیکس پیش از موعد مقرر عذرخواهی کرد و قول داد بهترین محصول ممکن را به کاربران ارائه دهد.

مونبیکس

می دانیم که خبر بازی مونبیکس قبل از تاریخ راه اندازی برنامه ریزی شده، لو رفته است. در حالی که از واکنش جامعه خوشحال هستیم، هنوز در حال ارتقاء و تکمیل این بازی هستیم تا بهترین تجربه کاربری را در زمان راه اندازی رسمی تضمین کنیم. 

صرافی بایننس افزود که موضوع کاربرانی را که تحت تاثیر این خبر قرار گرفته اند بررسی می کند. این صرافی برای تکمیل بازی مونبیکس و آماده شدن آن برای عرضه رسمی، از جامعه خواست تا صبور باشند. در ضمن، بایننس به کاربران هشدار داده که مراقب حساب هایی که جعل هویت می کنند، باشند.

افزایش محبوبیت بازی های تلگرامی

بایننس همچنین از کاربران خواسته تا برای پرسش و گفتگو به گروه رسمی آن بپیوندند. چندین پلتفرم، مینی گیم های خود را راه اندازی کرده اند که به کاربران امکان کسب امتیازات درون بازی و شرکت در سایر فعالیت های سرگرم کننده را می دهند. این باعث شده تا مینی گیم ها در تلگرام به سرعت توجهات را به خود جلب کنند. مینی گیم نوعی بازی است که در آن فرد می تواند بدون نصب اپلیکیشن بازی کند.

به نظر می رسد که بایننس با عرضه مونبیکس می خواهد از محبوبیت مینی گیم ها استفاده کند و به کاربران روشی آسان برای مشارکت فعال در پلتفرم های مورد علاقه‌شان ارائه دهد. مینی گیم ها ابزاری محبوب برای افزایش مشارکت کاربران هستند، چون گیمرها می توانند امتیازات و پاداش های درون بازی را به دست آورند.

با توجه به تسلط مینی گیم ها یا مینی اپلیکیشن ها بر بخش بازی های نوع “بازی کن، درآمد کسب کن ” و “ضربه بزن، درآمد کسب کن”، تعجب‌آور نیست که بایننس می خواهد بازی مونبیکس را عرضه کند. همستر کامبت یکی از بزرگترین مینی گیم های تلگرام است که میلیون ها کاربر را بدون راه اندازی توکن جذب کرد.
صرافی بایننس توکن HMSTR را فهرست می کند
تبدیل امتیازات کاربران همستر کامبت به توکن HMSTR در 20 سپتامبر

منبع u.today

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.