در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

آیا با راه اندازی استیکینگ شناور در بستر شیباریوم قیمت شیبا اینو افزایش می یابد؟

0 43

در تاریخ 18سپتامبر (28 شهریور)، حساب شیبا اینو در X اعلام کرد که پلتفرم استیکینگ شناور K9Finance در روز 19سپتامبر (29 شهریور) در بستر بلاکچین شیباریوم راه‌اندازی خواهد شد.

استیکینگ شناور، شکل پیشرفته‌ای از استیکینگ سنتی است. در این روش کاربران همچنان می‌توانند از دارایی‌های رمزنگاری خود استفاده کنند و در عین حال آن‌ها را استیک کنند.

طبق اعلامیه رسمی، این استیکینگ شناور برای توکن بون (BONE) اتفاق می‌افتد. اما همچنان به‌واسطه افزایش ارزش کل قفل‌شده (TVL) و حجم تراکنش‌ها در شبکه شیباریوم، می‌تواند به افزایش قیمت شیبا اینو منجر شود. افزایش این شاخص‌ها، می‌تواند به بالا رفتن نرخ توکن‌سوزی شیبا و در نتیجه افزایش قیمت آن کمک کند.

پیش بینی می شود شیبا اینو در سال 2024 به سمت هدف 50 سنت حرکت کند

بازگشت سرمایه‌ گذاران به شیبا اینو و تاثیر استیکینگ شناور در بستر شیباریوم برآن

شیبا اینو هم‌زمان با روند نزولی‌ای که برای شروع یک رالی آماده‌ می‌کند، شاهد علاقه مجدد سرمایه‌گذاران است. تعداد کل آدرس‌های دارای موجودی، از ماه ژوئن (خرداد) تا سپتامبر (شهریور) افزایش یافته است. این موضوع نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران با توجه به نزدیکی راه‌اندازی پلتفرم استیکینگ شناور، در حال باز کردن پوزیشن در این ارز هستند.

اگر احساسات بازار درباره شیبا اینو مثبت باقی بماند، قیمت آن می‌تواند هم‌زمان با افزایش تمایل سرمایه‌گذاران، به سطوح بالاتری برسد. قیمت شیبا اینو در 24ساعت گذشته بیش از 1٪ کاهش یافته و در زمان نگارش این مقاله، در محدوده 0.00001316 دلار قرار دارد. اما داده‌های تکنیکال، وعده افزایش قیمت این توکن را می‌دهند.

تحلیل قیمت شیبا اینو

قیمت شیبا اینو در حال حاضر در بازه 0.00001462 تا 0.00001271 دلار نوسان دارد و منتظر یک روند صعودی برای رهایی از این بازه تثبیت است. حرکت اخیر قیمت این توکن، یک الگوی بازگشت صعودی کف دوقلو را تشکیل داده است.

شکست در بالای خط گردن، می‌تواند باعث افزایش قیمت شیبا اینو تا 50٪ باشد و به سطح 0.00002 دلار برساند. افزایش تمایل سرمایه‌گذاران می‌تواند قیمت شیبا اینو را به سطح 0.00002712 دلار برساند که 103٪ از قیمت فعلی آن بیشتر است.

نمودار قیمت SHIB - منبع: TradingView
نمودار قیمت SHIB

اگر شیبا اینو نتواند در بالاتر از سطح 0.00001271 دلار دوام بیاورد، می‌تواند نشانه‌ای از ضعف بازار باشد. همچنین قیمت این توکن می‌تواند در راستای جذب حمایت بیشتر در سطح 0.00001 دلار، نزولی شود. این موضوع می‌تواند این چشم‌انداز صعودی را باطل کند و اهمیت راه‌اندازی پلتفرم استیکینگ شناور را تضعیف کند.

منبع coingape

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.