در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

فدرال رزرو نرخ بهره را 50 واحد کاهش داد؛ بیت کوین به 61000 دلار رسید

0 116

پس از تصمیم فدرال رزرو آمریکا مبنی بر کاهش 50 واحدی نرخ بهره، قیمت بیت کوین به 61000 دلار افزایش یافت که اولین کاهش نرخ در چهار سال اخیر است.

تصمیم فدرال رزرو منعکس کننده شروعی تهاجمی برای کمپین کاهشی است و مقامات انتظار کاهش بیشتر نرخ بهره را تا پایان سال دارند.

قیمت بیت کوین ممکن است با نوسان 2 تا 3 درصدی روبرو شود

پس از تصمیم FOMC، بیت کوین 1.4 درصد افزایش یافت و به 61000 دلار رسید، اما سپس اندکی کاهش یافت. سهام ایالات متحده، از جمله نزدک و اس اند پی نیز 0.6٪ – 0.8٪ افزایش یافت.

علاوه بر این، سهام‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال، مانند مایکرواستراتژی، کوین بیس و Galaxy، پس از کاهش نرخ، افزایش‌هایی را تجربه کردند.

تصمیم فدرال رزرو و عدم قطعیت پیرامون آن منجر به نوسانات در بازار شده است. شرکت بازارساز ارزهای دیجیتال وینترموت (Wintermute) پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین پس از تصمیم‌گیری می‌تواند بین 2 تا 3 درصد در هر دو جهت نوسان داشته باشد.

آرتور هیز، یکی از بنیانگذاران BitMEX، هشدار داد که کاهش نرخ بهره فدرال رزرو می تواند بازارها را به دلیل کاهش اختلاف نرخ استقراض بین دلار آمریکا و ین ژاپن کاهش دهد. این امر می‌تواند منجر به بازگشایی معاملات مبتنی بر ین توسط سرمایه‌گذاران شود، که باعث سقوط 5 آگوست شد که برای مدت کوتاهی بیت کوین را به زیر 50000 دلار رساند.

دلیل رشد امروز بازار ارز رمزنگاری؛ آیا کاهش نرخ بهره می تواند یک حرکت صعودی عظیم را جرقه بزند؟

کاهش نرخ بهره توسط فدرال رزرو منعکس کننده نگرانی های مربوط به کاهش تورم و افزایش نرخ بیکاری است و معامله گران در مورد اندازه احتمالی کاهش نرخ اختلاف نظر دارند.

به طور کلی، این اقدام فدرال رزرو پیامدهای قابل توجهی هم برای بازار ارزهای رمزنگاری و هم برای بازارهای مالی سنتی دارد و تاثیرات بالقوه‌ای بر استراتژی‌های سرمایه‌گذاری و ثبات بازار دارد.

منبع coinpedia

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.