در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

روند بیت کوین در ماه اکتبر چگونه خواهد بود؟

0 149

رکت کپیتال (Rekt Capital)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال که اوایل سال جاری اصلاح قیمت بیت کوین را به درستی پیش‌بینی کرده بود، حالا معتقد است روند بیت کوین در هفته‌های آتی می‌تواند شاهد تغییراتی باشد.

او در ویدیویی که اخیرا درصفحه یوتیوب خود منتشر کرد مدعی شد که قیمت بیت کوین با توجه به عملکرد تاریخی خود در ماه اکتبر می‌تواند در هفته‌های آتی به طور قابل توجهی افزایش یابد.

این تحلیلگر معروف در این رابطه می‌گوید:

ما احتمالا در ماه اکتبر شاهد چنین روند نزولی نخواهیم بود. در حقیقت احتمالا روند بیت کوین در ماه اکتبر صعودی خواهد بود. تاریخ نشان داده که اکتبر ماه قوی برای بیت کوین است. همه شواهد مبنی بر این است که ماه آینده، ماه خوبی برای بیت کوین خواهد بود.

بازدهی بیت کوین در ماه‌های مختلف - منبع: CoinGlass
بازدهی بیت کوین در ماه‌های مختلف

رکت کپیتال در رابطه با عملکرد احتمالی بیت کوین در ماه اکتبر می‌گوید:

انتظار دارم در ماه بعد بیت کوین یک صعود دو رقمی را تجربه کند، این رشد معمولا در سال‌های هاوینگ رخ داده به طوری که قیمت در سال‌های 2016 و 2020به ترتیب 14٪ و 27٪ افزایش یافته است. یک رشد 14٪ می‌تواند ما را به 67٬500 دلار برساند. با این حال، اگر عملکرد اکتبر 2020 تکرار شود و قیمت 27.5٪ صعود کند، یک رکوردشکنی جدید را شاهد خواهیم بود. بنابراین در این ماه احتمالا 27٪، 14٪ یا حداقل 10٪ رشد قیمت خواهیم داشت.

چشم انداز سرمایه گذاری در آلت کوین های برتر، در صورت ادامه روند صعودی بیت کوین

به عقیده این تحلیلگر بیت کوین ممکن است تا شروع رالی صعودی چشمگیر خود تنها چند هفته فاصله داشته باشد:

اگر به تاریخ نگاه کنیم، می‌بینیم که بیت کوین تمایل دارد از این محدوده انباشت مجدد (تقریبا بین 55٬000 تا 73٬000 دلار)، 160روز پس از هاوینگ خارج شود. به این ترتیب اواخر سپتامبر یا اکتبر این اتفاق می‌تواند رخ دهد. اگر تاریخ واقعا تکرار شود، ممکن است در آستانه از سر گرفته‌شدن بولران بیت کوین باشیم.

منبع dailyhodl

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.