در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

رویدادهای کلیدی ماه سپتامبر که بر بازار ارز رمزنگاری تأثیرگذار است

0 173

با افت قابل توجهی نزدیک به 30 درصد ارزهای دیجیتال نسبت به اوج خود در ماه مارس، هفته پیش رو نیز مملو از رویدادهای کلیدی است که می توانند بر بازار ارزهای دیجیتال و معاملات سنتی تأثیر زیادی بگذارند.

بازار جهانی در سپتامبر کاهش و در اکتبر افزایش می‌یابد

رویدادهای کلیدی هفته آینده:

10 سپتامبر: مناظره ریاست جمهوری ایالات متحده بین ترامپ و هریس

مناظره بین نامزدهای ریاست جمهوری کامالا هریس و دونالد ترامپ در 10 سپتامبر باعث ایجاد سر و صدا در بازار ارزهای دیجیتال شده است. هر دو نامزد اخیرا علاقه بیشتری به ارزهای دیجیتال نشان داده اند.

موضع مثبت ترامپ در مورد ارزهای دیجیتال و ارتباطات هریس با رهبران صنعت می تواند بر روند بازار تأثیر بگذارد. این بحث ممکن است بینش یا عدم قطعیت های جدیدی در مورد آینده دارایی های دیجیتال به همراه داشته باشد.

11 سپتامبر: انتشار شاخص CPI ایالات متحده

در 11 سپتامبر، ایالات متحده گزارش شاخص نرخ تورم (CPI) خود را برای ماه اوت منتشر خواهد کرد. این گزارش مهم است زیرا نشان می دهد که قیمت ها چگونه در حال تغییر هستند و می تواند بر تصمیمات اقتصادی تأثیر بگذارد. گزارش CPI جولای نسبت به ماه قبل 0.2 درصد و نسبت به سال گذشته 2.9 درصد افزایش نشان می دهد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که CPI ماه آگوست افزایش کمی بالاتر را نشان می‌دهد و انتظار می‌رود تورم اصلی حدود 0.26 درصد باشد. این داده ها می تواند بر تصمیمات فدرال رزرو در مورد نرخ بهره تأثیر بگذارد و بر بازارهای سنتی و ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارد.

12 سپتامبر: انتشار شاخص قیمت تولید کننده (PPI) ایالات متحده و ادعای بیکاری

در 12 سپتامبر، ایالات متحده همچنین گزارش شاخص قیمت تولید کننده (PPI) خود را منتشر خواهد کرد. PPI چگونگی تغییر قیمت کالاها را قبل از رسیدن به مصرف کنندگان اندازه گیری می کند. گزارش ژوئیه افزایش 2.2 درصدی را نسبت به سال گذشته نشان داد که نسبت به ژوئن 2.7 درصد کاهش اندکی داشت. تحلیلگران انتظار دارند که PPI ماه اوت کاهش بیشتری از فشارهای تورمی را نشان دهد.

علاوه بر این، گزارش اولیه مطالبات بیکاری در همان روز منتشر خواهد شد. این گزارش تعداد افرادی را که برای دریافت مزایای بیکاری ثبت نام کرده اند، ردیابی می کند. آخرین داده‌ها کاهش به 227000 ادعا را نشان می‌دهد که کمترین میزان از اوایل ژوئیه در مقایسه با پیش‌بینی اقتصاددانان که 230000 نفر،می باشد. این اطلاعات به ما کمک می کند تا کل بازار کار و سلامت اقتصادی را درک کنیم، که می تواند بر بازار ارزهای دیجیتال نیز تأثیر بگذارد.

این رویدادهای کلیدی ماه سپتامبر، می توانند فرصت ها یا چالش هایی را برای بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کنند.

تحلیلگر افسانه ای رمزارز لارک دیویس وضعیت بازار را بررسی می کند

منبع coinpedia

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.