در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

رالی صعودی تون کوین و نات کوین بعد از آزادی دوروف با وثیقه

0 133

بازار ارز دیجیتال همچنان بی ثبات است و قیمت بیت کوین به زیر 60 هزار دلار بازگشته است. در این میان، نوسانات تون کوین و نات کوین با آزادی پاول دوروف به قید وثیقه افزایش یافته است.

بعد از اینکه دوروف با پرداخت وثیقه به مبلغ 5.56 میلیون دلاری آزاد شد، آلت کوین ها به طور لحظه ای مثبت شدند.

آیا قیمت TON پشتیبانی 5 دلاری را حفظ خواهد کرد؟

پس از سقوط گسترده در آخر هفته، قیمت TON نشان می دهد که در سطح حمایت 5 دلار صعودی است. با این حال، تسلط صعودی در متحرک نمایی 200 روزه به خطر افتاده است که منجر به کاهش متحرک نمایی 50 روزه شده است.

Toncoin Price Analysis 29th Aug 2024

استراتژی های میانگین متحرک افزایش شانس تلاقی مرگ و سیگنال فروش را برای Toncoin نمایش می دهند. علاوه بر این، با احیای مجدد صعودی همراه با فرسودگی نزولی و آزادی دوروف به قید وثیقه، قیمت تون در دو روز گذشته 7.80 درصد در حال افزایش است.

با وجود افزایش 98 درصدی حجم معاملات، قیمت تون با یک شمع روزانه دوجی در 5.53 دلار معامله می شود. اگر در کوتاه مدت از میانگین متحرک نمایی 200 روزه فراتر رود، روند صعودی پیش رو می تواند منجر به جهش قیمت به 6.11 دلار شود.

روند قیمت نات کوین در بازار صعودی

با گسترش روند نزولی، قیمت نات کوین گوه نزولی را در نمودار روزانه نشان می دهد. تصحیح آخر هفته برای Notcoin با چرخه منفی درون الگو همسو می شود و خط روند حمایت پایین را آزمایش می کند.

علاوه بر این، اندیکاتور MACD یک روند نزولی شدید را نشان می دهد در حالی که شانس متقاطع مثبت در حال بهبود است. این آلتکوین در دو روز گذشته 7.10 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر با قیمت 0.0090 دلار معامله می شود.

با توجه به چرخه صعودی بالقوه پیش رو، قیمت نات کوین خط روند سربار و متحرک نمایی 50 روزه را مورد توجه قرار می دهد. علاوه بر این، با نزدیک شدن به بخش گلوگاه الگو، قیمت تون کوین برای یک حرکت قاطع و شکستن الگو آماده است.

منبع coinpedia

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.