در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

عملکرد بهتر توکن های PolitiFi نسبت به تمام میم کوین‌ها در سال جاری

0 127

میم کوین های پولی فای«PolitiFi»، ارزهای رمزنگاری شده مرتبط با مضامین یا چهره های سیاسی هستند که برای تسهیل حکمرانی غیرمتمرکز و جذب سرمایه سیاسی طراحی شده اند.

توکن های PolitiFi چیست؟

توکن های میم مالی سیاسی(PoliFi)، ارزهای رمزنگاری‌شده مرتبط با موضوعات یا چهره‌های سیاسی هستند که برای تسهیل حکومت‌داری غیرمتمرکز و جمع‌آوری سرمایه سیاسی طراحی شده‌اند. آنها از شفافیت و امنیت بلاک چین برای ایجاد اکوسیستمی استفاده می کنند که در آن اعضای جامعه می توانند در فرآیندهای تصمیم گیری شرکت کنند. توکن‌های پولی فای معمولاً با هدف جذب حامیان و جمع‌آوری بودجه برای اهداف سیاسی، کمپین‌ها یا جنبش‌های اجتماعی هستند.

چرا بخش پولی فای محبوبیت پیدا می کند؟

توکن های پولی فای به دلایل قانع کننده ای در حال افزایش هستند. این توکن‌ها مضامین سیاسی را با دنیای پویای ارزهای دیجیتال ترکیب می‌کنند و فضایی منحصر به فرد ایجاد می‌کنند که هم برای علاقه‌مندان به سیاست و هم برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال جذاب است.

عواملی که باعث محبوبیت میم کوین های پولی فای می شوند

مشارکت سیاسی: توکن‌های پولی فای روش جدیدی را برای افراد در تعامل با جنبش‌ها و کمپین‌های سیاسی ارائه می‌کنند. با نگه‌داشتن و معامله این توکن‌ها، حامیان احساس می‌کنند با دلایلی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند ارتباط بیشتری پیدا می‌کنند. به عنوان مثال، توکن‌های MAGA ($TRUMP) به حامیان رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ اجازه می‌دهند تا با کمپین او به روشی جدید تعامل داشته باشند.

فرصت مالی: این توکن‌ها اغلب از کمپین‌ها و جنبش‌های سیاسی با امکان جمع‌آوری بی‌وقفه کمک مالی پشتیبانی می‌کنند. ماهیت سوداگرانه توکن های PolitiFi فرصت های مالی قابل توجهی را فراهم می کند. سرمایه گذاران به دلیل پتانسیل بازدهی بالا به سمت این توکن ها جذب می شوند. به عنوان مثال، توکن PEOPLE ConstitutionDAO در سال گذشته نزدیک به 400 درصد افزایش یافت و دستاوردهای قابل توجهی را در این بخش برجسته کرد.

ابتکارات جامعه محور: توکن هایپولی فای اغلب دارای جوامع قوی و فعال هستند. این جوامع به طور فعال توکن ها را ترویج و حمایت می کنند و علاقه و سرمایه گذاری را افزایش می دهند. مشارکت عمیق جامعه جریان ثابت پشتیبانی و فعالیت در اطراف توکن ها را تضمین می کند. برای مثال، MAGA VP ($MVP)، یک dApp رای‌دهی ایجاد کرده است تا جامعه را در تصمیم‌گیری‌های سیاسی مشارکت دهد و جذابیت آن را بیشتر تقویت کند.

ادغام با رویدادهای سیاسی دنیای واقعی: همسویی توکن های پولی فای با رویدادهای سیاسی دنیای واقعی به جذابیت آنها می افزاید. با نزدیک شدن به انتخابات،توکن هایی مانند مگا MAGA و دونالد ترامپ (TREMP) به دلیل ارتباط مستقیم آنها با شخصیت ها و رویدادهای سیاسی، قابل مشاهده و علاقه مند می شوند. این صف بندی نه تنها حامیان سیاسی را به خود جلب می کند، بلکه سفته بازانی را نیز به خود جلب می کند که به دنبال سود بردن از فعالیت های افزایش یافته در فصول انتخابات هستند.

توکن‌های پولتی فای در بازار ارزهای دیجیتال پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ایالات متحده در سال 2024 شتاب بیشتری به دست می‌آورند. این توکن‌ها تلفیقی از سیاست و امور مالی هستند و از فناوری بلاک چین برای فعال کردن حکومت‌داری غیرمتمرکز و تعامل سیاسی استفاده می‌کنند.

با نزدیک شدن به انتخابات 2024 ایالات متحده، علاقه به توکن های پولی فای افزایش یافته است که نشان دهنده پتانسیل آنها برای تأثیرگذاری بر کمپین ها و جنبش های سیاسی است.

توکن‌های پولی فای (Political Finance) یا «PolitiFi» تا کنون در سال جاری 667 درصد رشد کرده‌اند و عملکرد بهتری نسبت به تمام ممکوین‌ها داشته‌اند.

داده‌های CoinGecko نشان می‌دهد که این بخش دارای ارزش بازار فعلی 592.4 میلیون دلاری تا 27 آگوست است که نسبت به ابتدای سال هفت برابر شده است.

شاید تعجب آور نباشد که بیشتر بزرگ‌ترین میم‌کوین‌های سیاسی مربوط به دونالد ترامپ هستند.

پنج توکن پولی فای بر اساس ارزش بازارMAGA (TRUMP)، ماگا هت (MAGA)، سوپرترامپ (STRUMP) و دونالد ترامپ (TREMP) همه آنها را در صدر جدول قرار می‌دهند.

ترامپ مجموعه 99 دلاری NFT دیگری را منتشر کرد

در همین حال، ترامپ به تازگی مجموعه دیگری از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) را منتشر کرده است، (مجموعه اول آمریکا) که 360,000 NFT بالقوه ارائه می دهد و بزرگترین مجموعه تا به امروز می باشد.

و اعلام کرده که :

فقط 15 کارت بخرید و یک تکه از لباس مناظره “KNOCKOUT” او را دریافت کنید. فقط 75 کارت یا بیشتر بخرید و با رئیس جمهور یک شام جشن بگیرید!

NFT ها روی پالیگان ضرب می شوند و مانند مجموعه های قبلی، به دارندگان خاصی امتیازاتی مانند شام با ترامپ در باشگاه گلف فلوریدا او یا تکه ای از کت و شلواری که ترامپ در مناظره خود علیه جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده در ماه ژوئن به تن داشت، ارائه می دهد.

مجموعه ترامپ توسط NFT INL LCC ایجاد شده است، که بیان می‌کند که مجموعه NFT از نام، شباهت و تصویر دونالد ترامپ تحت مجوز پولی استفاده می‌کند و هیچ‌کدام از سرمایه‌ها صرف کمپین ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ نمی‌شود.

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.