در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

36 درصد بیت کوین ام تی گاکس بین طلبکاران توزیع شد

0 166

علیرغم فشار فروش بالقوه طلبکاران ام‌تی گاکس که می تواند شاهد فروش 99 درصد سرمایه گذاران باشد، نهنگ های بیت کوین به انباشته شدن ادامه می دهند.

بیش از یک سوم بیت کوین ها بین طلبکاران صرافی ام‌تی گاکس توزیع شده است، اما دارندگان بزرگ بیت کوین همچنان به خرید خود ادامه می دهند.

بر اساس یک پست در پلتفرم X در تاریخ 17 جولای توسط CryptoQuant منتشر شد، بیش از 36٪ از بیت کوین ها به طلبکاران ام‌تی گاکس منتقل شده است.

آنها نوشتند:

متولی برنامه بازپرداخت ام‌تی گاکس دارای 141,686 بیت کوین است که به مرور زمان توزیع خواهد شد. با تراکنش دیروز، 36 درصد از بیت کوین به کاربران قبلی منتقل شده است.

سرمایه گذاران کریپتو نگران فشار فروش بالایی هستند که با بازپرداخت ام‌تی گاکس می تواند احتمال روند نزولی قیمت بیت کوین را شکل دهد.

بدهی این صرافی بیش از 9.4 میلیارد دلار بیت کوین به حدود 127,000 نفر است که بیش از 10 سال منتظر بازیابی وجوه خود بوده اند.

نهنگ های بیت کوین به جمع آوری خود ادامه می دهند

علیرغم احتمال فشار فروش از طرف طلبکاران ام‌تی گاکس، نهنگ های بیت کوین، همچنان به خرید خود ادامه می دهند.

یک نهنگ باهوش 245 بیت کوین به ارزش نزدیک به 16 میلیون دلار در 17 جولای خریداری کرد. بر اساس پستی که توسط Lookonchain در شبکه اجتماعی X منتشر شده است، این آدرس در سال گذشته فقط دو بار بیت کوین معامله کرده است و بیش از 30 میلیون دلار از این معاملات سود کسب کرده است.

این نهنگ از 9 آگوست تا 18 دسامبر 2023، 718 بیت کوین را به قیمت 29,385 دلار خرید و به قیمت 41,953 دلار فروخت که 9 میلیون دلار درآمد کسب کرد. از 7 فوریه تا 20 ژوئن 2024، او 1181 بیت کوین را به قیمت 48822 دلار خرید و به قیمت 66792 دلار فروخت و 21.2 میلیون دلار سود بدست آورد.

سرمایه گذاران خرد اغلب به دنبال الگوهای خرید نهنگ ها برای ارزیابی بازار و فرصت های سرمایه گذاری بلند مدت هستند.

آیا 99 درصد از طلبکاران ام تی گاکس بیت کوین های خود را می فروشند؟

به گفته جاکوب کینگ، تحلیلگر بازارهای مالی، 99 درصد از طلبکاران ممکن است به دنبال فروش بیت کوین خود از صرافی منحل شده باشند.

این تا حدی به این دلیل است که ارزش بیت کوین در 10 سال پس از فروپاشی ام تی گاکس بیش از 8500٪ افزایش یافته است.

به گفته RunnerXBT تحلیلگر معروف، تنها ضعیف ترها بدنبال فروش بیت کوین های خود هستند و این فشار فروش کوتاه مدتی را ایجاد خواهد کرد.

بطور کلی افزایش فشار فروش می تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت بیت کوین داشته باشد که تازه از یک روند نزولی بیش از یک ماهه بهبود یافته است.

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.