در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

افزایش قیمت دو ارز مبتنی بر هوش مصنوعی سینگلارتی نت توکن و فچ ای آی

0 134

هر دو توکن هوش مصنوعی فچ ای آی(FET) و سینگلارتی نت توکن(AGIX) پس از یک روند نزولی سه ماهه، بهبود قیمتی قوی را تجربه کردند. هر دو امروز بیش از 30 درصد رشد کردند و پس از یک روند نزولی سه ماهه بهبود یافتند. پشت رالی این سکه های هوش مصنوعی چیست؟

چرا FET و AGIX بیش از 30 درصد افزایش یافته اند؟

توکن فچ ای آی 37 درصد افزایش یافت و توکن سینگلارتی نت توکن در 24 ساعت گذشته بیش از 33 درصد افزایش یافت.

FET & AGIX، نمودار 24 ساعته. منبع: TradingView

این دو ارز دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی در 19 ژوئن روند صعودی خود را آغاز کردند که هر دو آنها از پایان ماه مارس روند نزولی داشته اند.

طی سه ماه گذشته، فچ ای آی بیش از 31 درصد کاهش یافت، در حالی که قیمت توکن سینگلارتی نت توکن بیش از 36 درصد کاهش یافت.

به گفته ولاد بالابان، یکی از بنیانگذاران پروتکل GT (یک پروتکل اجرای هوش مصنوعی مبتنی بر بلاک چین) نوشت:

افزایش بیش از 30 درصدی به دلیل ادغام آنها با اوشن پروتکل با هدف تشکیل بزرگترین اکوسیستم غیرمتمرکز هوش مصنوعی است. این حرکت استراتژیک شور و شوق سرمایه گذاران را برانگیخته است و پیشرفت های قابل توجه و رهبری بازار در فناوری هوش مصنوعی را پیش بینی می کند.

SingularityNET در یک پست 20 ژوئن X تاریخ رسمی ادغام توکن های اتحاد ابرهوش مصنوعی (ASI) را برای 1 ژوئیه اعلام کرد.

توسعه هوش مصنوعی

بخش هوش مصنوعی اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. انویدیا در 18 ژوئن پس از افزایش ارزش بازار، پردازش گرافیک و تراشه های هوش مصنوعی به 3.34 تریلیون دلار، به با ارزش ترین شرکت سهامی عام جهان تبدیل شد.

به گفته ادوارد ویلسون، تحلیلگر Nansen.ai، تحولات پیرامون انویدیا و بخش هوش مصنوعی به افزایش قیمت این دو توکن کمک کرده است.گفت:

ویلسون نانسن همچنین خاطرنشان کرد که علاقه سرمایه گذاران به هوش مصنوعی همچنان بالاست:

هر دوی این توکن‌ها در سال گذشته حدود 300 درصد افزایش یافته‌اند، در مقایسه با اتریوم که در مدت مشابه کمی بیش از 100 درصد بود، که نشان‌دهنده علاقه بالای بازار به این بخش است.

در نمودار سالانه، فچ ای آی بیش از 750٪ افزایش یافته است، در حالی که نت توکن 192٪ افزایش یافته است.

FET و AGIX، نمودار 1 ساله.

با توجه به پروتکل GT، بخشی از علاقه رو به رشد سرمایه گذاران و هوش مصنوعی به احتمال ظهور هوش عمومی مصنوعی (AGI) اختصاص دارد:

شرکت‌ها در حال ورود به مسابقه هوش مصنوعی هستند و آنهایی که در صدر قرار می‌گیرند نه تنها بیشترین سهم بازار را به دست خواهند آورد، بلکه رهبری جهان را نیز خواهند داشت. این رقابت به طور قابل توجهی علاقه سرمایه گذاران وشرکت های کوچک را افزایش می دهد، زیرا رقابت در هوش مصنوعی سود قابل توجهی را برای کسانی که تصمیمات سرمایه گذاری درستی را برای پرتفوی خود می گیرند، نوید می دهد.

منبع cointelegraph

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.