در کوین سرا از جدیدترین و داغ ترین اخبار و مطالب دنیای ارزهای رمزپایه مطلع می شوید .

هدف از راه اندازی ایردراپ ها و چالش های آن چیست؟

159

به گفته یکی از مدیران سابق بایننس، حدود نیمی از گیمرهای ایر دراپ های تلگرام برای کسب درآمد در آن کاملاً در حوزه ارز های رمزنگاری جدید هستند و این برنامه پیام‌رسان می‌تواند این فناوری را برای پذیرش گسترده تر عموم فراهم کند.

گلب کوستارف، بنیانگذار و مدیر عامل بلوم گفت: بر اساس داده‌های ما و نظرسنجی‌ها، 50 درصد از گیمرهای تلگرام گفتند که قبلاً با Web3 و ارز های دیجیتال تعامل نداشتند.

همیشه سؤالاتی در مورد اینکه آیا این مخاطبان در تلگرام را می توان وارد ارز های دیجیتال کرد وجود داشت. “این کاربران می توانند به صرافی ها مراجعه کنند، ثبت نام کنند و کاربران Web3 شوند.

ما مدت زیادی منتظر ورود کاربران انبوه بودیم و بالاخره این را از طریق تلگرام دریافت کردیم.

طرح ویتالیک بوترین برای منصفانه تر شدن ایردراپ ها

بازی‌های Tap-to-Earn جدیدترین و داغ ترین ها در فضای کریپتو هستند. این بازی‌های کلیکی گیمر ها را مجاب می‌کند کارهای ساده‌ای مانند ضربه زدن مکرر روی صفحه گوشی خود برای کسب توکن، درون بازی انجام دهند.

برخی از محبوب‌ترین بازی‌ها، مانند تپ سواپ، کتیزن و همستر کامبت، مبتنی بر بلاک‌چین متصل به تلگرام و شبکه (TON) هستند که خواسته یا نا خواسته بازیکنان را وارد کریپتو می‌کند.

Blum از کاربران می‌خواهد که روی ستاره‌های در حال سقوط یا انجام کارهایی مانند تماشای یک ویدیو برای کسب یک توکن درون بازی ضربه بزنند.

کوستارف گفت:

«فکر می‌کنم چالش کلیدی در اینجا نحوه آموزش به مخاطبان است.

“بله، آنها وارد ارز های دیجیتال می شوند، اما چیزی در مورد آن نمی دانند.”

او افزود:

«آموزش در اینجا کلیدی است زیرا فقط آوردن یک پایگاه کاربران انبوه به رمزارز کافی نیست، بلکه به این موضوع نیز می‌پردازد که در آنجا چه خواهند کرد و چگونه از کلاهبرداری آنها جلوگیری کنیم.»

تلگرام و دیفای

کوستارف معتقد است تلگرام می‌تواند به افزایش دسترسی به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز دیفای (DeFi) کمک کند، زیرا به گفته او سیاست‌های محدودکننده اپل و گوگل مانع از آن شده‌اند.

او گفت که حدود 80 درصد از کاربران صرافی متمرکز از طریق تلفن همراه به این پلتفرم دسترسی دارند که «مسئله پذیرش دیفای» است.

کوستارف گفت:

پروژه‌های دیفای دارای وب‌سایت هستند، در حالی که اکثر کاربران، پلتفرم‌های تلفن همراه را ترجیح می‌دهند. 

او خاطرنشان کرد که اپ استور اپل و پلی استور گوگل «مشکلات زیادی» با دیفای و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دارند.

به‌ویژه، اپل مدت‌هاست که برنامه‌های تلفن همراه خود را به استفاده از راه‌حل پرداخت درون‌برنامه‌ای محدود کرده است، که از ارزهای رمزنگاری شده یا NFT‌ ها پشتیبانی نمی‌کند. 

کوستارف گفت:

«و به همین دلیل است که تلگرام شگفت‌انگیز است زیرا می‌تواند از طریق موبایل به دیفای دسترسی داشته باشد.

با این حال، تلگرام در حال حاضر در رادار مقامات است. در ماه اوت، پاول دوروف، بنیانگذار آن، در فرانسه به اتهام اجازه فعالیت مجرمانه در این اپلیکیشن دستگیر و متهم شد.

منبع cointelegraph

نظرات بسته شده است.